POLITYKA PRYWATNOŚCI / COOKIES
Polityka plików “cookies”
Dokładamy wszelkich starań, aby wrażenia ze swobodnego przeglądania naszych stron internetowych i sposób, w jaki z nich korzystasz, dostarczały Ci odpowiednich informacji, a także gwarantowały najlepszą funkcjonalność oraz wszelkie walory użytkowe. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystywanie plików cookie, umieszczanych na Twoim komputerze, w celu zebrania informacji na temat Twoich wizyt w naszym Serwisie. Niektóre informacje są niezbędne, aby strona mogła działać prawidłowo.
Czym są i do czego służą pliki „cookies”?
Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na dysku twardym Twojego komputera podczas przeglądania niektórych stron internetowych. Pliki cookie wykorzystujemy na przykład do określenia, czy odwiedzasz nas po raz pierwszy czy do ustalenia, które z funkcji naszego serwisu mogą zainteresować Cię w sposób szczególny. Pliki te mogą w istotny sposób usprawniają korzystanie z naszej witryny, zapisując Twoje preferencje podczas odwiedzin.
Większość przeglądarek internetowych poinformuje Cię, w jaki sposób możesz zablokować akceptowanie nowych plików cookie oraz w jaki sposób zablokować już istniejące pliki. Powinieneś jednak zwrócić uwagę, że brak akceptacji plików cookie z Twojej strony może uniemożliwić korzystanie z pełnej funkcjonalności naszego serwisu.
Jakich plików „cookies” używamy?
Ze względu na czas, przez jaki plik cookie będzie umieszczone w Twoim urządzeniu końcowym (komputer, notebook, tablet, smartfon itd.) stosowane są dwa rodzaje plików cookies: sesyjne oraz stałe. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na Twoim urządzeniu, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (zamknięcia przeglądarki internetowej). Stałe pliki cookies pozostają na Twoim urządzeniu przez okres, który został określony w parametrach plików „cookies” lub do momentu ich ręcznego usunięcia. Pragniemy podkreślić, iż w trosce o Wasze bezpieczeństwo nie przechowujemy w plikach cookies danych osobowych Użytkowników naszego Serwisu.
Dodatkowe informacje dotyczące plików cookies wykorzystywanych na stronach naszej firmy
Niezbędne pliki cookie
Pliki cookie tego typu umożliwiają swobodne poruszanie się w serwisie oknalibera.pl i korzystanie z wszystkich jego funkcji. Brak tych plików uniemożliwia korzystanie m.in. z transmisji na żywo.
Pliki cookie związane z poprawą wydajności
Z kolei tego typu pliki cookies gromadzą informacje, w jaki sposób użytkownik korzysta ze strony, np. które strony odwiedza najczęściej i czy otrzymuje wiadomości o błędach ze stron. Wszystkie zbierane w ten sposób informacje są łączone oraz anonimowe i wykorzystywane wyłącznie do usprawnienia działania strony oraz do celów statystycznych.
Pliki cookie związane z funkcjonalnością
Pliki cookie tego typu umożliwiają stronie zapamiętanie dokonywanych przez użytkownika wyborów i dostarczają ulepszone, bardziej spersonalizowane funkcje. Tego rodzaju pliki cookie mogą być również używane do zapamiętywania poczynionych zmian w zakresie rozmiaru tekstu, czcionek i innych elementów witryny, które można dostosować. Gromadzone w ten sposób pliki i zawarte w nich informacje mogą być anonimowe i nie mogą być wykorzystywane do śledzenia aktywności użytkownika na innych stronach internetowych.
Pliki cookie związane z targetowaniem i reklamą
Na podstawie tych plików serwisy www wyświetlają użytkownikom reklamy, które mogą ich zainteresować. Pliki używane są również do ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy oraz pozwalają mierzyć efektywność realizowanych działań reklamowych. Zwykle są umieszczane przez sieci i agencje reklamowe za naszą zgodą. Zapamiętują, że użytkownik odwiedził daną stroną i udostępniają tę informację innym organizacjom, np. reklamodawcom.
Informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z naszego serwisu. Jakiekolwiek zdarzenia, mające wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji możesz zgłaszać na adres e-mail biuro@oknalibera.pl
Ostatnia aktualizacja: 20.12.2023r
Polityka prywatności
Niniejszy dokument stanowi integralną część regulaminu Sklepu oknalibera.pl
1. Administratorem Danych w Sklepie:
Okna Libera Sp. z o.o.
z siedzibą w 46-211 Kujakowice Górne, ulica Miodowa 23.
2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem: poczty elektronicznej biuro@oknalibera.pl lub pod nr. tel. + 48 604 216 652 ; 77 413 78 05
3. Sklep stosuje środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony prywatności Użytkowników.
4. Sklep zapewnia ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednim do zagrożeń oraz kategorii danych poziomem zabezpieczeń. W szczególności Sklep zabezpiecza dane przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, kradzieżą, nieuprawnionym przetwarzaniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5. Sklep zapewnienia kontrolę nad tym, jakie dane osobowe są przetwarzane i komu mogą być przekazane oraz prowadzi ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych.
6. Użytkownik rejestrując się na stronie Sklepu lub składając zamówienie wyraża osobną wyraźną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. W innych przypadkach przetwarzanie danych osobowych przez Sklep jest dopuszczalne, gdy wymaga tego realizacja uprawnień lub spełnienie obowiązków wynikających z umowy lub wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Sklep.
7. Administrator dostosowuje swoje działania zw. z przetwarzaniem danych osobowych do nowych przepisów, które wchodzą 25 maja 2018 r.
8. Dane podawane przez Użytkownika są wykorzystywane w następujących celach:
a) właściwe wykonanie przez Sklep zobowiązań wynikających z zawartych umów (realizacja zamówień),
b) prawidłowe wykonanie innych niezbędnych czynności w ramach realizacji umowy (księgowanie, kontakt z klientami).
c) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów, tj. dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
9. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
10. Dane osobowe oraz informacje zawarte w formularzu wykorzystywane będą przez Administratora do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy z Klientem oraz zapewnienia, jak najwyższej jakości świadczonych usług. W tym celu Administrator przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, NIP.
11. Podanie danych jest dobrowolne. Klient ma prawo do modyfikacji, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych.
12. Dane będą używane w celach zawarcia umowy, reklamacji, rozwiązania umowy, przez okres korzystania ze Sklepu przez Klienta. Archiwizowanie danych trwa 5 lat od dokonania pierwszego zamówienia z uwzględnieniem ww. prawa do bycia zapomnianym tzn. usunięcia danych. Klient zgłasza żądanie usunięcia danych wysyłając wiadomość email. Administrator niezwłocznie kasuje dane z bazy.
13. Na żądanie Użytkownika Sklep udziela informacji o przysługujących mu prawach. Informacje te mogą być udzielone na piśmie.
14. Dane osobowe Użytkowników mogą być za ich zgodą udostępniane podmiotom trzecim, jeżeli uzasadnione jest to charakterem świadczenia, a celem jest właściwa realizacja zadań przez Sklep.
15. Komunikacja elektroniczna między sprzętem Użytkownika a Sklepem podczas gromadzenia danych osobowych jest zaszyfrowana (SSL). Bazy danych zabezpieczone są przed nieuprawnionym dostępem do nich przez osoby trzecie.
16. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urząd Ochrony Danych Osobowych UODO (do 25 maja 2018 r. GIODO) , ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Usługa Newslettera
17. Usługa przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu wszelkich informacji, drogą mailową, dotyczących działalności Sklepu.
18. Klient korzysta z usługi Newslettera w sposób dobrowolny.
19. Klient ma możliwość skorzystania z usługi przesyłania informacji w ramach Newslettera wpisanie adresu e-mail w pole Newsletter
20. Na wpisany przez Klienta adres email zostanie przesłana wiadomość email z potwierdzeniem rozpoczęcia świadczenia usługi wraz z informacją: „Jeżeli chcesz zrezygnować z Newslettera”.
21. Klient w każdym czasie ma możliwość rezygnacji z usługi Newsletter poprzez zgłoszenie rezygnacji w mailu lub zmianę w ustawieniach swojego konta.